دلایل برتری اتوبوس نسبت به قطار و هواپیما
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 18
:: بازدید ماه : 110
:: بازدید سال : 180
:: بازدید کلی : 1060
نویسنده : tikban
پنج شنبه 17 تير 1400

وسایل نقلیه بسیار زیادی در دنیا وجود دارند اما یک وسیله نقلیه در بین تمامی آنها همیشه در صدر پر طرفدار ترین وسایل حمل و نقل قرار می گیرد. این وسیله نقلیه چیزی نیست جز اتوبوس. اتوبوس پرطرفدار ترین وسیله نقلیه در دنیا است. با توجه به سفرهایی که مسافران انجام می دهند بلیط اتوبوس می تواند بهترین گزینه برای آنها باشد. دور بودن فرودگاه و ایستگاه های راه آهن، کنسلی پروازها در شرایط بد جوی، هزینه بالای تهیه بلیط هواپیما و اتلاف وقت از گزینه هایی است که شما در تهیه بلیط اتوبوس به آنها دست و پنجه نرم نخواهید کرد.

سفر با اتوبوس مزایای بسیار زیاد دیگری را با خود به همراه دارد. این مزایا را در کمتر وسیله نقلیه ای مشاهده خواهید کرد. اگر مایلید تا با پر طرفدار ترین وسیله نقلیه در دنیا بیشتر آشنا شوید و دلیل خرید بلیط اتوبوس توسط افراد مختلف در جای جای جهان را بهتر است بدانید در این مطلب با ما همراه باشید. مطالعه این مطلب به ۶ دقیقه زمان نیاز دارد.

C:\Users\INTEL NUC\Desktop\Desktop\Photo\Logo\3.jpg

 

یکی از دلایلی که باعث می‌شود مردم به جای قطار و هواپیما اتوبوس را انتخاب کنند، قیمت بلیط اتوبوس است. قیمت بلیط اتوبوس به نسبت قیمت بلیط قطار و هواپیما ارزان تر است. بسیاری از مسافران به جای پرداخت های هنگفت برای تهیه بلیت هواپیما، بلیط اتوبوس را تهیه می‌کنند تا بتوانند در مقصد به گشت و گذار بیشتری بپردازند. شما هم می‌توانید از این تکنیک در بسیاری از مواقع استفاده نمایید.

امکانات بی نظیر

در اتوبوس امکاناتی وجود دارد که قیمت های بسیار پایینی را به همراه دارد. صندلی تخت شو و نیمه تخت شو، مانیتور، یخچال، سیستم تهویه هوا، پریز برق و وای فای رایگان از جمله امکاناتی است که در سفر با اتوبوس می توانید از آنها استفاده کنید. اگر از این امکانات بخواهید در قطار یا هواپیما استفاده کنید باید هزینه بسیار زیادی را پرداخت نمایید. بسیاری از مسافران بلیط اتوبوس را به خاطر امکانات بی نظیر و هزینه های پایین آن انتخاب می کنند.

صندلی های بی نظیر اتوبوس از دیگر مزایای سفر با این وسیله نقلیه ارزان است. دیگر خبری از صندلی‌های نافرم و ناراحت در سفر با اتوبوس نیست. شاید جالب باشد که بدانید، صندلی های اتوبوس نسبت به صندلی های قطار و هواپیما مزیت بیشتری دارد!!! شاید با دیدن این جمله تعجب کرده باشید. اما باید بدانید در صندلی های جدید اتوبوس ها فضای بیشتری برای پاهای شما در نظر گرفته شده است. این در حالی است که در سفرهای هوایی خبری از فضاهای بسیار زیاد برای مانور پاها نخواهد بود.

استراحت در بین راه

مورد بعدی که باعث شده مسافران خرید بلیط اتوبوس را به خرید بلیط قطار و بلیط هواپیما ترجیح دهند استراحت در بین راه است. معمولا اتوبوس ها در رستورانهای بین شهری یا فروشگاه ها توقف می کنند. این در صورتی است که در هواپیما و قطار چنین امکاناتی وجود نخواهد داشت. اما خدمات رفاهی که مسافران اتوبوس از آن استفاده می کنند در ایستگاه های بین راهی قطار وجود ندارد. استراحتگاه های بین راهی جزو مهمترین ویژگی های سفر با اتوبوس است که باعث شده این وسیله نقلیه یکی از پرطرفدارترین وسیله‌های نقلیه دنیا تبدیل شود.

ایمنی بار

از دیگر خصوصیات که باعث شده مسافران از بلیط اتوبوس به جای بلیط قطار و بلیط هواپیما استفاده کنند ایمنی بار است. در بسیاری از سفرهای هوایی بارهای خود را گم می کنند یا بارهای آنها با سایر مسافرین جابجا می شود. با اتوبوس دیگر نگران جابه‌جایی بار و گم شدن چمدان های خود نباشید. با خیال راحت بار مورد نظر را به شاگرد راننده تحویل دهید و کد مورد نظر را دریافت کنید در انتهای مسیر با ارائه دادن کد مورد نظر بار خود را تحویل بگیرید.

C:\Users\INTEL NUC\Desktop\Desktop\Photo\Logo\1.jpg

خرید بلیط اتوبوس از سایت های معتبر

چنانچه قصد خرید بلیط اتوبوس را دارید، توصیه می کنیم از سایتهای معتبر فروش بلیط اتوبوس استفاده نمایید تا در هنگام سفر با مشکل مواجه نشوید. برخی از سایت های معتبر مانند تیک بان بلیط های خود را با تخفیف ارائه می دهند که می توانید با استفاده از آن هزینه سفر خود را به طور چشمگیری کاهش دهید.

تیک بان، علی بابا، قاصدک و مستر بلیط سایت های برتر ارائه کننده بلیط اتوبوس در کشور عزیز ایران هستند. تیک بان یکی از سایت هایی است که توانسته با ارائه خدماتی هوشمند، مقدمات سفری هوشمند و نوین را برای شما فراهم سازد. تیک بان بلیط تمامی شرکت های اتوبوسرانی را پشتیبانی می نماید.

چرا تیک بان؟

تیک بان علاوه بر بلیط اتوبوس، بلیط هواپیما، بلیط قطار، بیمه مسافرتی، هتل داخلی و هتل خارجی را پشتیبانی می نماید. تیک بان با بیش از ۹۰۰ ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده و توانایی اسکان مسافران خود در بهترین هتل های ایران و جهان را دارد.

سایت تیک بان از سال ۱۳۹۳ فعالیت های مربوط به حمل و نقل در سفرهای هوایی را آغاز کرده است. این سایت فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی، زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ بوده که دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد. برای رزرو بلیط اتوبوس، بلیط هواپیما، بلیط قطار، بیمه مسافرتی، هتل داخلی و هتل خارجی از تیک بان کافی است نام تیک بان را سرچ نمایید.

منبع: مد لاین




:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند